UFO takie jak my - forum
Forum Jamnica :D
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum UFO takie jak my - forum Strona Główna
->
Informacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
Regulamin
Wielkie Tajemnice
----------------
UFO
Tajne projekty
Planeta X
Rok 2012
Zjawiska paranormalne
Zakrzywianie Czasoprzestrzeni
Kosmici
O wszystkim
----------------
Hyde P@rk
Poznajmy się
Humor
Spam
Kosz
Gry
Strona
----------------
Pomysły
Nie pasuje
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Wojny
----------------
Informacje
0 Edycja
Kosmos
----------------
Informacje
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jamnic
Wysłany: Wto 18:04, 27 Lis 2007
Temat postu: Pola
Na mapie wyróżniamy 6 rodzai pól:
1. Równiny
2. Lasy
3. Góry
4. Bagna
5. Pustkowia
6. Morze
Każde pole ma inne właściwości, zarówno pod względem gospodarczym i militarnym.
Militarne:
Ruch
Ruch armii zależy od szybkości najwolniejszej jednostki w armii - jeźdźcy komunikiem porusza się szybkością odpowiednią dla kawalerii, ale kiedy dołącza do nich katapulta, ruszają się z szybkością odpowiednią dla machin.
Kawaleria - 2 pola
Piechota - 1 pole
Machiny - 1 pole
1. Równiny
Kawaleria - 3 pole
Piechota - 2 pole
Machiny - 1 pole
2. Lasy
Kawaleria - 1 pole
Piechota - 1 pole
Machiny - 1 pole
3. Góry
Kawaleria - 1 pole
Piechota - 1 pole
Machiny - 1 pole
4. Bagna
Kawaleria - 1 pole
Piechota - 1 pole
Machiny - nie może się poruszać
5. Pustkowia
Kawaleria - 2 pola
Piechota - 1 pole
Machiny - 1 pole
6. Morze
Jednostki lądowe nie mogą poruszać się morzem
Jeśli jednostka poruszająć się jednym typem terenu, wejdzie na drugi, traci możliwość ruchu do końca tury. Przykład - Kawaleria równiną porusza się 3 pola, gdy wjedzie w las wykorzystawszy tylko 1 z tych trzech - nie ma prawa już korzystać z ruchu.
Bitwa
Na każdym terenie określony rodzaj wojska ma jakieś plusy, czy minusy walcząc. Niektóre cechy ras umożliwiają też na korzystanie z udogodnień terenu.
1. Równina
Kawaleria +2 Sz +2 do szarży
Strzelcy + 50 zasięgu
2. Las
Kawaleria - 4 Sz -2 do szarży
Piechota - 1 Sz
Strzelcy - 50 zasięgu
3. Góry
Kawaleria - 2 Sz - 3 do szarży
Piechota - 1 Sz
4. Bagna
Kawaleria - 4 Sz - 3 do szarży
Piechota - 2 Sz
5. Pustkowia
Kawaleria +2 Sz + 1 do szarży
Strzelcy + 50 zasięg
Gospodarka
Polami można gospodarować, posiadając określoną liczbę siły roboczej, oraz matriałów budowlanych. Pola mogą być wykorzystane do wydobywania surowców, uprawy roślin, hodowli zwierząt, bądź pod budowę miast.
1. Równiny
Pole pszenicy
Grządki warzyw
Sady owocowe
Pole lnu
Pole chmielu
Winnica
Pastwisko krów
Pastwisko świń
Pastwisko owiec
Odkrywka gliny
2. Lasy
Tartak
Cechy myśliwskie
Sady owocowe
3. Góry ( w zależności od istniejącego złoża)
Kopalnia żelaza
Kopalnia złota
Kopalnia soli
Kopalnia węgla
Kamieniołom
4. Bagna
Pole ryżu
Grządka warzyw
Odkrywka torfu
Odkrywka gliny
5. Pustkowia
Pole jęczmienia
Grządki warzyw
Pole lnu
Odkrywka piasku
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin