Autor Wiadomość
KLON
PostWysłany: Sob 12:27, 03 Mar 2007    Temat postu:

2.03.2007 do nas dołączył jaYmz ze swoim magiem który zrobił krytyk 10 pkt obrażeń ze zwykłej procy a bobek sie poprawił i ustanowił nowy rekord krytyków 2 pkt obrażeń xD

Skład grających:
Postacie:
Łowczyni Vanessa - Jamnic
Kapłanka Arwena - Klon
Mag Bobek - Klon
Mag jak-mu-tam - JaYmz

I teraz planuje się kolejna sesja. Nadal czekamy na nowych członków do naszej wspaniałej dróżyny. Very Happy
Jamnic
PostWysłany: Czw 22:53, 01 Mar 2007    Temat postu:

Dziś miała być huczna sesja... a były najpierw trzy osoby - jaymz, klon i ja, ale z powodu kłopotów z połączeniem (ja i jay nie mieliśmy połaczenia ze sobą) sesja sie rozsypała.

Później ok 8 zaczęliśmy z galą kolejną, już ładnie chodziącą sesje

Każdy kto chce dołaczyć, musi to zrobić w trakcie sesji (da sie tak)

Postacie:
Łowczyni Vanessa - Jamnic (Różowa Wojownicza Power Rangers xD TRANSFORMACJA)
Kapłanka Arwena - Klon (Jako pierwsza ma poziom... Razz)
Mag Bobek - Klon (wsławiony ciosem krytycznym za pomocą kija zadając 6 pkt obrażeń xP)
lognak
PostWysłany: Czw 9:16, 01 Mar 2007    Temat postu:

No to paczka fajna. Powodzenia w grze.
Jamnic
PostWysłany: Śro 20:42, 28 Lut 2007    Temat postu:

Okej, to Gala traci maga

Jamnic - wojo
Klon - kapłan
Jaymz - mag
Poncho - złodziej (?)

Teraz obecnośc Poncha jest postawiona pod pytajnikiem... ale nie wiem.
JaYmz
PostWysłany: Śro 20:34, 28 Lut 2007    Temat postu:

Ja chetnie z wami zagram Smile

-MAG
Jamnic
PostWysłany: Śro 19:06, 28 Lut 2007    Temat postu:

Dzis odbyla sie 1 sesja BG Razz

Obsada filmowa:
Krasnolud Crasher - Jamnic
Krasnolud Slayer - Jamnic too
Złodziejka Milana - Jamnic (Razz)
Kapłanka Arwena - Klon
Mag Mor-cośtam - Klon

Raport:
Na +
Brak lagów!
Nie mozna grzebać w ekwipunku innego gracza :>
Oglna dowolnośc robienia czynności (każdy może iść gdzie chce gadać z ikim chce i kupować gdzie chce, bez reszty graczy)
Da sie wyłaczyc autopauze
Dialogi między graczami Razz

Na -
Kasa jest wspólna (niestety)
Przy rozmowie albo przy kupowaniu reszta drużyny nie może nic robic (nawet przeglądac equipu), tylko czekać, albo bluzgać kupujacego w okienku dialogowym Razz

Ogólna ocena - very lajcik!

Spasiłoby z 4-6 osób, żeby kazda mogła 1 gościem maksymalnie kierować, i żeby było minimum woj-mag-kapłan-złodziej. Z 1 gościem jest najlepszy klimat ^^
Jamnic
PostWysłany: Śro 16:51, 28 Lut 2007    Temat postu:

Oczywiście mam nadzieję że takich zasat nie trzeba będzie rygorystycznie przestrzegać...

Ale jeżeli na sesji BG pojawi się jakiś ewenement, który cały czas będzie w konflikcie z druzyną (dlaczego zbroje płytową?? kupcie dla mnie Pancerz Cienia! Ale to już! Bo wam zrobie ciosy w plecy). To będzie tylko środek doraźny.
lognak
PostWysłany: Śro 16:25, 28 Lut 2007    Temat postu:

Piknie pokolorowane.
KLON
PostWysłany: Śro 7:21, 28 Lut 2007    Temat postu:

Powiem jedno ładnie napisane Razz i sprawiedliwie więc ja się zgadzam

Pierwsza sesja ma się rozpocząć w środę 28 lutego br. godzina do ustalenia.
Jamnic
PostWysłany: Wto 19:41, 27 Lut 2007    Temat postu:

Dobra, to na razie jest tak:

1. Krasnoludzki Wojownik - Jamnic
2. Kapłan Człowiek - Klon
3. Niziołek Złodziej - Poncho

4. Proponuję łowcę - jeżeli nie będzie nikogo na to miejsce, to zapełniam je drugim krasnoludem wojem Razz
5. Proponuję 2nd złodzieja - 2 nożowniki hehehe ]:>
6. Oczywiscie mag - Prawdopodobnie Klon jak się nie zbierze więcej luda

A teraz haha... ZASADY

Podział KASY
Przy podziale kasy będzie podział na POSTACIE, a nie na graczy, tj chodzi o to że ktoś kto kontroluje np. dwie postacie dostaje DWA przydziały. Przyczyna? Taki np Poncho zgarniałby 1/3 kasy i equipował by tylko swojego złodzieja, a np. ja musiałbym 1/3 kasy dzielić na trzy postacie... Więc podział na postacie będzie najlepszy.


Podział PRZEDMIOTÓW
Jeżeli obiekt posiadał przedmiot magiczny (lub niemagiczny o dużej wartości), liczy się jego wartość w sklepie postacią o max charyźmie, a następnie mozna postapić
Tak:
Jeden gracz chcę mieć zbroję z ubitego rycerza. Niesety przydział kasy z tego rycerza nie wystarcza na tę zbroję. Dlatego ten ktoś musi dopłacić pozostałym uczestnikom równowatość tej zbroi. Jeżeli dwóch lub więcej będzie chciało mieć tą zbroję, następuje licytacja - kto da więcej, dostaje przedmiot.
Oraz tak:
Druzyna sprzedaje przedmiot w sklepie, i dzieli się równo pieniędzmi.

Zasada podziału kasy obowiązuje tylko w razie ubicia wroga. Przedmioty znajdowane w np. skrzyniach czy w kieszeniach innych osób, podlegają prawu dżungli, czyli KTO PIERWSZY TEN LEPSZY.

Początkowa kasa
Każdy ma tyle, ile mu wylosowało. Można to zobaczyć, klikając na portrety postaci gotowych do rozpoczęcia nowej przygody. Zazwyczaj Klasy walczące (Woj, paladyn, łowca) mają od 100 - 150, kapłani i złodzieje od 50 - 100 a magowie - 10 - 50. Nie znam dokładnych ram pieniężnych, ale nie czepiajcie się. I z resztą nie o to tutaj chodzi.


W miastach możemy pozwolić sobie na swobodę - każdy idzie gdzie chce. Oczywiście, jeżeli ma być walka, to na miejscu mają być WSZYSCY członkowie drużyny. Jeżeli ktoś nie przyjdzie - nie dostanie przydziału kasy. Jeżeli nie będzie walczył aktywnie (np tylko naparzał z łuku z kiepskim rezultatem), też nie dostaje przydziału. NIE KRADNIEMY PRZEDMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO CZŁONKÓW SWOJEJ DRUŻYNY, np używając umiejętności kradzieży kieszonkowej, bądź branie ich z skrzyni właściciela.

Natomiast w terenie poruszamy się GRUPĄ (z wiadomych powodów). Ewentualnie mozna puścić złodzieja/łowcę zwiadowcę, który dzięki umiejętności krycia się w cieniu, wykrywa przeciwników, pozostając niezauważonym. NIKT NIE ROZPOCZYNA ATAKU, jeśli nie chce tego grupa.

Na początku wybierzmy DOWÓDCĘ, który będzie decydował co robić dalej, w jaką lokację grupa ma się przenieść. Najlepiej żeby to dowódca rozpoczynał nową grę (był swoistym Mistrzem Gry, z pewnymi ograniczeniami), wczytywał, zapisywał.

GRAMY BEZ PAUZ. Chyba że ktoś przedstawi mi jakiś ciekawy pomysł co do użycia. Bo np. jeżeli wszyscy gracze będą mogli używać pauzy, to w freworze walki może denerwować (co chwilę pauza, bo ktoś coś musi zrobić). Oddanie pauzy tylko dowódcy, myslę że nie jest chybionym pomysłem. Ale granie bez pauz, bedzie TRUDNIEJSZE i bardziej REALISTYCZNE ]:>

Okno dialogowe pojawia sie kiedy rozwijamy menu rozmowy na "średni" oraz "największy" poziom. Na "najniższym" poziomie, widac tylko dwie linijki tekstu, i brak jest konsolki do pisania.

Importujemy gotowe, 1-szo poziomowe postacie, bez żadnych broni i dodatków. Przygotowywujemy je wcześniej, żeby gracze nie musieli czekać na niego, aż mu "rzuty siądą".

Jeszcze mozna podyskutować nad dodatkiem Opowieści z Wybrzeża Mieczy. Nie wiem dokładnie, ale można tam zdobyć 16 poziom. W druzynie 6-ścio osobowej trudno o dostanie szybko nowych poziomów. W trakcie rozgrywki można ewentualnie dograć ten dodatek (do wszystkich komputerów naraz), i rozpocząć przygody w nim zawarte.

No to tyle. Ale się (p)opisałem Razz Mam nadzieję że przeczytacie Razz
KLON
PostWysłany: Wto 15:44, 27 Lut 2007    Temat postu:

1 pomysł nie jest zły jakby ktoś zagrał paladynem chociaż dla mnie obojętne jak będziemy sprzedawać (chociaż przy 1 opcji będziemy mieli więcej kasy Very Happy)
Jamnic
PostWysłany: Wto 15:40, 27 Lut 2007    Temat postu:

A w Opowieściach można uzyskać wyższy level? coś chyba słyszałem o 14-16? o broni nie ma czego mówić - postacie importowane do BG 2 są gołe, i zostają tylko złote pantalony (potrzebne do zadania) które są w obrazie, w pomieszczeniu z golemem i bronią...
Poza tym w Opowieści jeszcze nie grałem, więc przynajmniej bedzie coś więcej do rozwalania ^^ tylko muszę sobie płytke przegrac. Ale cóż ta płytka przy 5 z BG i 4 BG 2? Razz.

Ja bym zagrał Krrassnoludem Wojem (Ewentulanie dwoma jak będa braki kadrowe Razz)

I teraz problem:
1. Czy to 1 postać będzie "charyzmatem" drużyny z charyzmą 18?
2. Czy też każdy będzie kupował tylko dla siebie ewquip po różnych cenach (inne charyzmy)

Ad. 1 byłoby to najtańsze dla drużyny, ale mogą wyniknąć pomyłki (sprzedany/kupiony nie ten przedmiot), no i nikt nie chce wydawać tych 18 punktów na charyzmę...
Ad. 2 najbardziej sprawiedliwie, ale ceny byłyby wyższe, ponadto kupowanie dłużej by trwało (6 razy operacja klikniecia na sklepikarza i podejścia)

Edit by lognak:
broniach na broni Twisted Evil
KLON
PostWysłany: Wto 8:12, 27 Lut 2007    Temat postu: Baldurs Gate

Poszukujemy chętnych do rzucenia się w wir wirtualnego świata

Wymagania:
-Baldurs Gate + Opowieści z Wybrzeża Mieczy ( dodatek mogę skopiować)
-Hamachi
-Doświadczenie w grach RPG (nieobowiązkowo Razz)

Po skończeniu BG (jak wogóle zaczniemy i skończymy Very Happy) proponuje rozpocząć grę w BG 2 importowanymi postaciami.

Chętnych proszę się o zgłaszanie tu na forum i proszę podawać jaką klasą chciałoby się zagrać.

Ja będę Kapłanem prawdopodobnie człowiekiem Razz
Jak będzie możliwość wzięcia 2 postaci to wezmę maga rasy niewiadomej Very Happy

Edit by Jamnic:
Himachi - Hamachi

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group